neděle 10. prosince 2017

Nové stránky Foodtherapybydenisa

Krásné nedělní odpoledne přátelé!


Někteří z vás mi píšete, že nemůžete najít na blogu žádný nový recept nebo příběh. Ačkoliv na mém facebooku jste viděli odkaz a fotku., ale na blogu nikde nic.

Pravda moji milí čtenáři, je to tím, že už používám nové webové stránky www.foodtherapybydenisa.cz. 

Zde najdete všechny recepty a moje příběhy. Uvidíte budou se vám líbit, protože jsou hezky a přehledně rozdělené.

Hezký adventní víkend všem!!!

Vaše #foodtherapybydenisa



1 komentář:

  1. Většina rakovin prostaty jsou adenokarcinomy, rakoviny, které se vyskytují v žlázových buňkách epiteliální tkáně prostaty. Rakoviny prostaty obvykle postupují pomalu a v počátečních stádiích nevyvolávají žádné příznaky. Nakonec se nádor může zvětšit stejně jako použití miny, prostaty, přitlačení na močovou trubici a způsobení bolestivé nebo časté močení a krve v moči. Takže jsem byl s touto rakovinou prostaty tak nepříjemný, pak jsem se rozhodl udělat online hledání toho, jak vyléčit rakovinu, protože jsem si hodně přečetl o bylinném léku, narazil jsem na mnoho svědectví o tom, jak doktor Itua vyléčí HIV / herpes, pak Rakovina byla uvedené pod komentářem. S odvahou jsem kontaktoval doktora Ituu a poslal mi jeho bylinné léky prostřednictvím kurýrní služby, pak mě požádali, abych si ho vyzvedl na své poště, což jsem rychle udělal. Kontaktoval jsem doktora Ituu, že jsem obdržel bylinné léky, takže mě poučil o tom, jak ho pít tři týdny, a tak doktor Itua bylinné medicíny vyléčí můj karcinom prostaty. Léčba trvá tři týdny a byl jsem úplně vyléčen. Dr. Itua je bůh poslaný a děkuji mu každý den mého života. Kontaktujte ho nyní na: E-mail: drituaherbalcenter@gmail.com/ Whatsapp: +2348149277967.
    Vypsal, že dokáže také vyléčit následující nemoci níže ... Mozkové amidy. Rakovina plic, rakovina mozku, rakovina jícnu, rakovina žlučníku, gestační trofoblastická choroba, rakovina hlavy a krku, Hodgkinův lymfom, střevní rakovina, rakovina ledvin, leukémie, rakovina jater, melanom, mezoteliom, mnohočetný myelom, neuroendokrinní nádory, Hodgkinův lymfom, rakovina ústní dutiny, Rakovina vaječníků, rakovina sinusů, sarkom měkkých tkání, rakovina páteře, rakovina žaludku, rakovina semenníků, rakovina krku, rakovina štítné žlázy, rakovina dělohy, rakovina vaginální, rakovina vulvární. Alzheimerova choroba, autismus, spalničky, tetanus, černý kašel, tuberkulóza, detská obrna a adrenokortikální karcinom. Alma, rakovina dělohy, rakovina prsu, alergická onemocnění. Rakovina ledvin, Love Spell, Glaukom., Katarakta, Makulární degenerace, Kardiovaskulární onemocnění, Plícní onemocnění.Zamčená prostata, Osteoporóza.Generalizovaná dermatitida, Alzheimerova nemoc, Mozkový nádor, Lupus, Rakovina endomertilu, cerebrovaskulární choroby
    Demence. Kolorektální karcinom, loterijní kouzlo, rakovina močového měchýře, rakovina kůže, rakovina vaječníků, rakovina pankreatu, HIV / AIDS, nádor na mozku, herpes, non-Hodgkinův lymfom, zánětlivé onemocnění střev, Copd, cukrovka, hepatitida

    OdpovědětVymazat